De belangrijkste persoon in de organisatie - 24 uur/ week (locatie: Utrecht)

Onze opdrachtgever

Een van oudsher familiebedrijf die de cultuur goed heeft behouden maar wel van de voordelen profiteert van het onderdeel uitmaken van een groter geheel.
Ik vertel je graag persoonlijk meer over deze organisatie.

Haal jij energie uit:

  • Het ontvangen van gasten/ klanten;
  • Het creëren van een opgeruimd en representatief kantoor;
  • Het beantwoorden van de telefoon en ervoor zorgen dat de beller bij de juiste persoon terecht komt;
  • Mensen (collega's, klanten en gasten) een welkom gevoel geven;
  • Het meedenken over verbeteringen;
  • Het uitvoeren van licht administratief werk.

Wat neem je mee:

  • Een vrolijke en nugtere persoonlijkheid met een opgeruimd karakter;
  • Een mbo werk- en denkniveau;
  • Energie en enthousiasme om er iedere dag weer voor 100% voor te gaan;
  • Administratieve ervaring en bekend met het werken met MS Office.

Wat krijg je ervoor terug:

  • Een collegiale en informele werksfeer in een no nonsense bedrijf met gedreven collega's;
  • Een salaris tussen € 2.750,- en € 3.500,- bruto bij een fulltime dienstverband;
  • Standaard 27 vakantiedagen met de mogelijkheid tot het bijkopen van 13 ADV dagen.

Telefoniste, receptioniste, administratief, gastvrouw

Locatie

Utrecht

Opdrachtgever

Anoniem

Publicatiedatum

13.08.2024

Contactpersoon

Annejet Middendorp

Meer details
Medewerkers
Annejet Middendorp
Mobiel: (06) 2907 2705
Job Search Agent
Maak een Job Search Agent en ontvang nieuwe vacatures per e-mail.
Copyright © 2024 Middendorp Recruitment & Advies   |  Sitemap   |  Privacy statement
Interesse in deze vacature?