Planner/ Customer service medewerker verhuur - fulltime
Onze opdrachtgever
Functie omschrijving
De afdeling verhuur biedt, met een compleet leveringsprogramma van uitsluitend A-merken, voor iedere (specialistische) klus in de grondverzet- en wegenbouwsector de juiste machines en uitrustingsstukken.
Als planner/ customer service medewerker ben jij eerste aanspreekpunt voor klanten op de vestiging in Utrecht. Met jouw expertise stel je de juiste vragen om de klant zo goed mogelijk te kunnen adviseren bij het maken van een keuze bij de inzet van materieel en/ of uitrustingsstuk. Vervolgens maak je goede afspraken over de afleverdatum, de verhuurtermijn en het transport en plant deze vervolgens ook in in het systeem. Je bewaakt ingeplande opdrachten en bent zelf verantwoordelijk voor de af- en inname van de machines. In alle fases van het verhuurproces zorg je voor een correcte administratieve afhandeling.
Je werkt in een team en hebt collega’s op meerdere vestigingen verspreid over Nederland en je rapporteert aan de manager rental Nederland.
Functie eisen
Om voor deze dynamische functie in aanmerking te komen beschik je tenminste over:
- Een mbo werk- en denkniveau;
- Kennis van en ervaring met rollend materieel en de toepassingen in de grondverzet-, GWW of (landbouw)mechanisatiebranche.
Daarnaast ben je een proactief, flexibel en communicatief vaardig persoon en werk je graag samen in een team. Je hebt een dienstverlenende en servicegerichte instelling en vindt het leuk om te adviseren. Regelen en organiseren gaat jou gemakkelijk af en administratief heb je ook graag je zaken op orde. Je laat niet graag iets aan het toeval over. Je raakt niet snel in de stress als er meerdere zaken tegelijk op je af komen. Je bent woonachtig in regio Midden-Nederland.
Onze opdrachtgever biedt:
- Een zelfstandige functie in een groeiend bedrijf met een informele cultuur;
- De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
- Een prima salaris en dito arbeidsvoorwaarden.